Monday 19 February 2007

Απεξάρτηση Τώρα

Τελικά η ώρα ήρθε να ξεκολλίσουμε από το εθελοντικό Μάτριξ και να δούμε τι γίνεται στον κόσμο. Μετά από ένα ξεκάθαρο μύνημα που μου έστειλε το Yahoo περί εξάρτησης από τα on-line games αποφάσισα ότι είναι ώρα να σταματήσω να παίζω αυτό το παιχνίδι του Διαόλου. Αν κάποιος που δεν είναι γνώστης αυτής της τέχνης μια καλή μεταφορά θα παρουσίαζα τα on-line games για την διασκέδαση ότι είναι η βενζίνη για τα ναρκωτικά. Φτηνά άκρως εθιστικά παιχνίδια που δεν έχουν καμία σχέση με ότι έχει βγει μέχρι στιγμής στους Η/Υ. Η στιγμή της συνειδιτοποίσης ήταν όταν διάβασα ότι υπάρχουν μέχρι και κλινικές απεξάρτησης και ειδικευμένοι ψυχολόγοι. Ε εντάξει αυτό ήταν μια σφαλιάρα αρκετών κιλοτόννων. Το δεύτερο σοκ ήρθε όταν σε ένα παιχνίδι που λέγεται second life μπορείς να έχεις μέχρι και παιδί. Σαν επίλογο θα ήθελα να προτείνω σε ολους να δουν ένα πολύ ωραίο επεισόδιο του south park που λέγεται make love not warcraft.

3 comments:

Unknown said...

Ante kairos htan...
Mazi sou... Mh to ri3eis twra sta grammatoshma...

Thrasos said...

Kalosirthes true metal bro stin blogosfaira!!

kaloriziko :-)

Rocean said...

Απεξάρτηση δεν λες τίποτα. Ευτυχώς το παράτησα κι εγώ. Πάνω από χρόνο είμαι καθαρός! :-)

Άνοιξε όμως τα comments σου για όλους. Όσοι δεν χρησιμοποιούμε blogspot δεν μπορούμε να γράψουμε. Εντάξει, εγώ έχω ένα ξεχασμένο account, αλλά δεν θέλω να το χρησιμοποιώ.